Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

8 augusti 2013

Åh va glad jag blev!

Fick ett underbart besök av min älskade lille son idag, det behövdes verkligen kände jag. Jag hade verkligen saknat honom! Men samtidigt kändes det jätte jobbigt, för att jag inte kunde leka med honom. Jag mår fortfarande jätte illa och allt snurrar. Men jag fick iallafall en puss och en kram av Rasmus innan de skulle gå hem igen ♥

Åhh tänk om Daniel kom hit nu, överraskande mig och kramade om mig. Åh det hade varit så fantastiskt och underbart! ♥

Jag hoppas verkligen att han kommer hit snart ♥ Jag saknar honom så otroligt mycket och jag behöver verkligen honom just nu ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.