Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

9 september 2013

En ovärderlig helg ♥


Älsklingen tog bilder på mig igår innan jag skulle åka hem, efter att ha spenderat en underbar långhelg hemma hos honom ♥

Jag saknar honom jätte mycket, längtar redan tills nästa gång. Det ska bli jätte kul då också, nu har vi lite mer inplanerat också. Ser verkligen fram emot fler cykelturer och utflykter. Med picknick och annat mys.

I fredags så cyklade vi ut till Ringö och satte oss på en brygga och kollade på solnedgången. Det var verkligen mysigt. Vi har skrattat tillsammans hela helgen, haft roligt varje dag och skapat underbara minnen. Jag är så otroligt lycklig tillsammans med honom. Han får mig att må jätte bra. Och nu när graviditeten lugnat ner sig och gör så jag kan njuta av den, så har allting annat blivit mer njutbart också.


Att cykla tillsammans, har blivit vår grej nu, sen älsklingen fixade i ordning sin andra elcykel till mig. Men den är fortfarande långt ifrån klar. Han vill göra den ännu finare till mig och så ska den lackeras metallic-rosa, med nya svarta stänkskydd och en ny pakethållare och nytt ramlås. Nya bromsar bak ska också sättas dit, just nu använder jag bara frambroms, men det räcker sålänge, huvudsaken var att den blev cykelduglig och det är den verkligen. Så fri och så lycklig jag är när vi cyklar tillsammans, jag kan inte sluta le någongång. Att cykla jämsides med älsklingen och bara njuta av väder och vind och varandras sällskap. Det är magiskt! Så vi tog några turer in till stan, runt hela Lyckeby och ut till Skönstavik och även ut mot Verkö/Ringö, vi cyklade Karlskrona runt kändes det som. Varje dag blev det cyklande. Så jag längtar verkligen tills nästa gång. Jag saknar våra cykelturer nu, våra dagar tillsammans och allt roligt vi gjorde. Vi har ju även en barnstol till cykeln, som vi brukar ha på älsklingens cykel, så Rasmus också kan följa med på cykelturer. Han älskar verkligen att åka cykel. Men om cykeln står stilla är inte alls lika uppskattat, den ska åka fort tycker Rasmus. Och bäst av allt är att nu kan vi äntligen vara ute och cykla tillsammans alla tre



Och igår kom även Rasmus hem efter en långhelg hos sin pappa. Det var underbart att få hem honom igen, som jag hade saknat honom. Mammas älskade prins. Just nu är han på dagis, så tänkte passa på att greja lite här hemma och förbereda middagen tills han kommer hem.

Jag älskar min familj mest av allt! 
♥ Rasmus, Daniel och lillasyster i magen ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.