Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

24 september 2013

Tredje gången..

Jahopp, då blev man inlagd på förlossningen för observation, pga att jag började blöda i natt och har fått tillbaka sammandragningarna. Så nu är jag ordinerad sängliggandes, med endast tillåtelse att gå själv, till toalett och matsal. För övrigt så måste jag åka rullstol. Katja mår bra iallafall och tappen är opåverkad. Så nu vill de ha mig inlagd för att ta reda på varför jag blöder och hur det utvecklar sig. Jag har gråtit floder nu. Jag ville inte bli inlagd igen. Jag vill inte vara ifrån Rasmus igen. Jag vill hem. Men jag förstår ändå att detta är viktigt. Jag önskade bara att jag inte behövdes bli inlagd. Skönt är att Daniel och Rasmus har fria besökstider hit, så jag kan träffa dem när som helst. Daniel har funnits vid min sida hela vistelsen här och han har verkligen varit ett stort stöd. Han får även stanna kvar och sova över här också, men i natt kan han inte det. Han tar Rasmus ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.