Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

25 september 2013

Vilken rastlös dag.

Dagen har rullat på. Blev en CTG-kurva på förmiddagen, hade regelbundna sammandragningar som kom varannan minut. Men Katjas hjärtfrekvens var jätte fin och kurvan blev godkänd. Och ikväll så fick jag prova att ligga med en varm vetekudde på magen, då förvärkarna börjat kännas som mensvärk. Otroligt vad skönt det var med värmen och så avkopplande det kändes. Då jag har blött så ger de mig inget medicinskt mot sammandragningarna, som t.ex. Bricanyl-spruta. Varför vet jag inte. Dom sa bara att de inte fer något. Därför fick jag prova vetekudde. Det funkade väldigt bra i början, men när kudden svalnat av, så kom mensvärkskänslan tillbaka igen. Så jag ska höra med dem om vad de säger nu, om jag får en ny varm vetekudde eller om de har andra idéer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.