Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

26 november 2013

16 dagar kvar

Va tomt det känns att vara hemma hos mamma när hon inte är hemma, till råga på det så ska vi även sova här i natt. Det känns jätte ensamt utan henne här. Hon säger att jag ska passa på och njuta av det, men det är ju lättare sagt än gjort. Idag är en sån dag som jag helst inte vill vara ensam heller. Förvärkarna har börjat ändra karaktär och upplevs mycket intensivare än vad de har gjort förut. Skulle få aningen panik om det sätter igång under natten, nu när jag är ensam hemma med Rasmus och barnvakten är på annan ort och vars bil gick sönder idag. Skönt är iallafall att veta att jag har en alternativ barnvakt, men känner mig ändå lite orolig. Det kan ju gå fort hela förloppet och att hinna med både det ena och det andra på en kort tid känns lite otryggt. Men i natt är vi iallafall i samma stad som förlossningen, så jag försöker lugna mig själv med den tanken och vetskapen. Så nu ska jag försöka sova och hoppas på att få några timmar sammanhängande sömn, innan förvärkarna väcker mig som vanligt. Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.