Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

5 december 2013

Ännu ett besök för kontroll..

Efter en lång natt på förlossningen, i pumpad med morfin och andra preparat, så känns det underbart att få komma hem igen! Lite snurrig och lätt illamående är jag dock, men har sluppit de värsta smärtorna nu iallafall. Misstänkt havandeskapsförgiftning och njurbäcksinflammation, fick dem att hålla kvar mig för observation. Orsaken till min plötsliga huvudvärk, svullnad i vaderna och äggvitan i urinen är fortfarande oklart, men blodproven och blodtrycket var godkända. Och de kom fram till att jag inte har någon aktiv havandeskapsförgiftning. Men måste åka in igen om det blir värre. Förvärkarna har verkligen ökat till sig nu, så läkaren sa till oss att det var för att det är nära nu. Vi längtar så otroligt mycket efter henne nu! ♥

Tack min älskling!! Tack för att du fanns vid min sida från att vi kom dit och tills vi kom hem igen! Tack för att du stöttade mig genom smärtan och fanns där för mig. Tack för att du inte övergav mig, hur uttråkad du än blev. Det är ovärderligt, jag hade inte stått ut där utan dig. TACK, verkligen! Jag är evigt tacksam. Jag älskar dig ♥


En regnig dag på sjukhuset. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.