Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

22 december 2013

Ny header!

Numera så går man ju under titeln "tvåbarnsmamma" och det känns overkligt. Men jag vänjer mig väl med tiden. Det är helt underbart iallafall. Jag är mamma till två perfekta och helt underbara barn. Vad mer skulle jag någonsin kunna önska mig?! Ingenting, för jag har allt man kan önska nu. En prins, en prinsessa och min alldeles egen själsfrände och fästman. Jag är världens lyckligaste nu. Mina barn är mitt allt, mitt liv. Jag älskar Rasmus och Katja mest av allt i hela universum.

Sen Katja föddes, så är jag inte längre bara mamma till Rasmus, så därför bestämde jag mig för att bloggens header behövdes uppdateras och bytas ut. Och som den ser ut nu, är den nya versionen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.