Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

12 februari 2014

2 månader ♥

Idag blir vår älskade lilla prinsessa otroliga 2 månader! Jag kan fortfarande inte fatta vart tiden har tagit vägen.. Hon föddes ju nyss?! Men det är helt fantastiskt! Att vara tvåbarnsmamma och se mina små hjärtan växa och utvecklas, det är underbart! Idag är det dags för BVC och vägning/mätning, ska bli spännande och se hur mycket hon har växt sen sist. Jag är så lycklig över att vara mamma till Katja och Rasmus, jag är verkligen stolt! Jag kunde inte ha önskat mig ett bättre liv, en bättre familj eller bättre barn. Jag har allt jag önskat mig och jag trivs med det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.