Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

26 juli 2009

260709<3

Du har verkligen fått mig att känna mig som en prinsessa! Jag blir rörd när du säger att jag förtjänar att bli behandlad som en prinsessa! Och när du säger att anledningen till att jag förtjänar det, är för att jag är en prinsessa! Det värmde i mitt hjärta när du sa att jag är en underbar, fantastiskt, härlig och otroligt fin tjej!! Att jag är värd det bästa av det bästa! När du bjöd ut mig på restaurangen så hade jag jätte trevligt, det var så mysigt och att veta att man har någon som man kan prata med om allting, känns helt fantastiskt! Jag kände precis som du, när du sa att du kunde prata med mig på ett annat sätt än vad du har kunnat tidigare med tjejer, att du kände att du kan vara dig själv när du är med mig, och att jag gör dig glad!! Jag smälte när du sa: "Jag känner mig stolt över att få gå såhär brevid dig, att få gå brevid en sån snygg tjej som du är". Jag kan säga att jag uppskattar allting du säger mig och allting som du ger till mig, för du får mig att känna mig på topp, du vill alltid vara intill mig, du är så omtänksam mot mig, du bryr dig som mig på ett sätt som ingen annan någonsin har brytt sig. T.ex, att du inte ville att jag skulle behöva gå någonstans när jag hade fått mitt skoskav, för du ville inte att jag skulle gå runt och ha ont! Johan du är en sån fantastisk kille, och jag blev jätte gla när du frågade om jag ville följa med dig hem, men jag blev otroligt chockad när du sa att du skulle åka hem idag och sen komma ner på tisdag och hämta mig, det blir 44 mil på tisdag bara för att åka ner och hämta mig!! Och sen att du kör hem mig igen när jag ska hem.. det är ju så en riktig gentleman gör!! Så totalt så kör du 132 mil på 1 vecka, bara för att du så gärna vill umgås med mig!! Asså det är knasigt tycker jag, jag är inte van vid att någon bryr sig och är så gla åt mig, som skulle kunna elda upp allt bara för att få träffa mig!! Du har en av de allra största rollerna i mitt liv, och du påverkar mitt liv så himla bra, med tanke på att du har ett struktur på ditt liv, så när du sa att jag skulle ha det jätte bra när jag kom hem till dig, gjorde mig jätte lugn och trygg! Jag ser fram emot att få komma bort och koppla av och bara njuta i ditt hus och i din trädgård! Sitta i ditt biorum och titta på film, spela det antika Nintenbo 8bit, men även Wii och guitarrhero, och som du sa, att du typ skulle göra det romantiskt för mig och bjuda på mat och att du ville se på film med mig och hålla om mig, och det bästa av allt är att du är så snäll mot mig, du gör mig glad, du gör mig lycklig, du ger mig en känsla av kärlek som jag aldrig har upplevt tidigare i mitt liv, jag älskar allting du gör för mig och allt du säger till mig!! Jag saknar dig redan och längtar tills på tisdag då jag ska få träffa dig igen, och din familj för första gången! Men det ska bli jätte roligt och jätte trevligt!! Jag är även otroligt glad över att du respekterar mig för den jag är, och accepterar mina svagheter och situationer som jag inte trivs i! Jag tror jag börja gilla dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.