Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

26 juli 2009

Din dialekt är underbar att lyssna på!

Wou wouten wount, i en wröe wroutig wregn wrouck.. Eller hur uttalade man det på Östergöteländska???? Jag älskar din dialekt, precis som du tydligen älskar min. Du måste bara lära mig att prata som ni gör där uppe! Jag diggar det som fan asså! Som du kanske har märkt när du var här i helgen! Hihihi... Men jag är så jävla gla över att du bloggar precis som jag, och du älskar att vara med på kort precis som jag, och du älskar att ta kort på MIG överallt och med jämna mellanrum, och du älskar att visa upp mig för dina vänner och din familj, för att du är så stolt över mig!! Och du tvekar inte på att verkligen ge mig kärlek, utan du gör verkligen allt för att jag ska känna mig som en prinsessa! Och dina starka armar är så otroliga, och jag känner mig så trygg när du håller om mig! Du är som en prins för mig, det enda som skiljer dig och en sagoprins ifrån varandra är att du kör en vit bil och sagoprinsen rider på en vit häst! Men vad har det för betydelse egentligen när man har en sån fin personlighet och utstrålning som du har?? Och att du alltid ger mig komplimanger för allting jag gör är ju inte alls heller vad jag är van vid, så du gör mig så glad på ett sätt som jag aldrig har varit med om! Och det är både skrämmande, läskigt och mysigt på en och samma gång!! Men det är på ett positivt sätt, men det vet du ju redan.. Vi har lärt känna varandra så bra när vi har legat vakna hela nätterna och pratat om allting som vi har varit med om och våra drömmar och upptäcker så mycket gemensamhet i synen på framtiden, och läskigt nog så tänker vi exakt likadant!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.