Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

22 juli 2009

Hahahahahaha

Asså vad är det med folk egentligen?? Varför skulle det vara hämnd, att behålla sitt egna barn?? Är folk så jävla dumma i huvudet att de tror att man behåller sitt egna barn för att hämnas??? Den personen borde söka hjälp, för att påstå att det är hämnd om man inte vill döda sitt barn, det är sinnessjukt!!! Det är mitt barn, och jag väljer om jag vill behålla det eller inte!! Och det har ingenting med någon hämnd att göra!! Det är ju patetiskt om någon skulle behålla ett barn för att hämnas på någon, och vad är det för människa som ser ett barn som ett straff?? Den människan måste nog också söka hjälp!! Att få ett barn är det finaste som kan hända!! Va fan är det för Värld vissa lever i egentligen??? En sak som är pinsam, är att fadern till barnet tror att sex är en lek, och tro att han kan göra tjejer på smällen och sen ska de göra abort som om ett barn vore en smitta!! MEN DÅ KAN MAN JU TÄNKA LITE INNAN MAN HAR OSKYDDAT SEX!!!!! OCH INTE VARA SÅ HIMLA KÅT ALLTID!!!!!!! Så kommentera inte att jag är pinsam eller använder mitt egna barn som hämnd, för det är det sjukaste som någon kan göra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.