Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

10 augusti 2009

Första dagen ensam i huset

Då har man precis lagt in ved i pannan och börjat elda.. Planen är att jag ska diska och duscha idag, och då behövs ju varmvatten. Idag är Johan på jobbet. Första dagen efter semestern.. Så han cyklade iväg 06:20 ungefär.. Så har jag ätit frukost och tittat på barnprogram sen dess! Snart ska jag dra igång och städa.. Lagade min mat igår kväll och la i matlådor i frysen. Det är en härlig känsla att ha hela huset för sig själv hela dagen! Johan kommer inte hem förrän efter 17:00 idag.. Han slutat jobba vid 16:00 men idag så styrketränar han efter jobbet också, så då tar det en timme extra. Sen när han har tränat klart så ska vi åka till Tranås och handla, för imorgon kommer Johans föräldrar på middag hos oss.. Och jag längtar efter dem redan!! De är världens underbaraste människor. Nu har jag även hängt upp arbetsoverallerna på tork, eftersom jag tvättade dem igårkväll.. Idag ska jag tvätta också, fast vanliga kläder!! Men men, nu ska jag gå upp och dra igång dammsugan! Klippte Johan igår precis innan vi gick och lade oss, och jag kände inte för att dammsuga när klockan var 23:00, så det tar jag idag istället!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.