Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

9 augusti 2009

Sista dagen i veckan...

Idag så åt vi frukost i trädgården. Det var trevligt, vädret tillät det ju, så då måste man ju passa på! Ikväll så ska jag klippa Johan, och imorgon så börjar han jobba.. Så jag ska ta och passa på att storstäda hela huset medans han inte är hemma. Och så ska jag om jag hinner ta lite i trädgården också... Annars så blir trädgården tisdagens uppgifter!! Klippa gräset igen, måste göras.. Rensa lite ogräs anser jag också behövs, så vi kan plantera lite nytt snart.. Sen funderar jag på att på onsdag, ta och måla om i rummet som vi har tankar på att ha som sovrum.. Och sen flytta om möblerna.. Så att det är omgjort tills Johan kommer hem från jobbet.. Och på torsdag så skulle jag kunna fortsätta i badrummet, och slipa väggarna, så de är färdiga till att målas på sen.. och på fredag så jobbar Johan ändå kortare, så då skulle jag kunna ta och måla om altanen eller iallafall hinna slipa ner den gamla färgen under tiden som han är på jobbet, och sen måla tillsammans.. Asså det är så otroligt roligt att bo i hus!! Till helgen så ska vi ner till Karlskrona, för att gå på Sailet fredag och lördag... Sen så åker vi hem igen på söndag! Men det blir nog trevligt att hälsa på hemma lite... Men nu så ska jag göra något annat, gå ut och gå en promenad med älsklingen och se om någon är hemma som man kan hälsa på när man ändå passerar!! Men men... Ha de bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.