Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

17 augusti 2009

Idag så har jag och Johan varit i Eksjö.. Träffade LineStar och Katana, gick och åt pizza tillsammas med dem, det var jätte trevligt!! Imorgon så åker vi till Linköping.. Hur länge vi stannar där vet vi inte än, kanske blir hela dagen eller så blir det bara över några timmar.. Men hur som helst så tänkte jag att man kanske kunde ta och gå på IKEA när man ändå är där.. Nu så sitter vi vid varsin dator, och jag spelar lite musik, Sven-Ingvars och andra dansband.. Nu är det inte heller lång tid kvar tills vi ska åka och se Lasse Stefanz, när de spelar den 28/8 i Nässjö Björnholmen.. Och jag längtar jätte mycket!! Det var ett tag sen jag var och såg Lasse Stefanz, då såg jag dem på Sandra i Kalmar tillsammans med Daniel.. Fan vad jag älskar dansband!! & även andra saker förstås haha^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.