Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

18 augusti 2009

Idag så har jag varit på Universitets Sjukhuset i Linköping, och det var verkligen en upplevelse! Jag har alltid velat åka dit, och nu har jag varit där!! Vi har även varit på Ikanohuset idag och gått runt och tittat, var inne på GAME och köpte ett spel, och så var vi inne i leksaksaffären och köpte varsin LEGO TECHNIC.. Jag tog en traktor och Johan tog en lastbil.. Nästa gång så ska jag köpa en hjullastare och Johan en kranbil.. Han samlar ju på LEGO, allt ifrån Technic till Creator.. Så han har lastbilar, skepp och borgar och mycket mer.. Så det byggde vi med ikväll. Det är jätte roligt!! Men nu så ska vi spela ett spel innan vi ska sova.. "Sex Spelet" hahaha.. Godnattens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.