Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

1 augusti 2009

Min högsta dröm har blivit sann!!

Ikväll så blir det grillning, tillsammans med Katana och LineStar! Det ska bli jätte trevligt! Nu så ska vi strax gå till affären och handla till grillningen, och sen blir det till att städa lite, men det är bara dammsuga som behövs typ! Idag så har vi soligt ute, det är mer än vad man kan sä om igår, då det regnade eller var mulet hela eftermiddagen! Men vi hade inte tråkigt för den skull... Vi spelade Wii igår, och så kollade vi på film. Mirrors hette den. Den var rätt bra, men jag tykcte faktiskt att den var lite skrämmande, men det är ju för att jag älskar att titta mig i speglar, så det var lite obehagligt att tänka på att de plötsligt skulle kunna börja leva i speglarna!!!! Huuuh!!!! Men det är så himla underbart allting! Jag har flyttat till hus, till en underbar människa, en livskamrat och själsfrände!! Asså ingenting kunde ha varit mer perfekt än så här!! Ice sa det att om jag skulle åka hem så skulle han åka ner igen dagen efter för att träffa mig, för att han inte skulle klara av att vara utan mig, så då flyttar jag hit istället!! Tänk jag har en trädgård, där jag kan fixa och ordna i rabatterna, och hålla det jätte fint hela tiden!! Jag älskar detta! Min dröm har halvt blivit sann! Träffa en kille som älskar mig, bo i ett hus med en stor trädgård, få 2 barn, och leva lycklig som en familj i resten av mitt liv! Men det är inte långt ifrån en komplett dröm, för allting vi gör känns så overkligt!! Men ingen kan säga att vi går för snabbt fram, för det är bara vi som kan avgöra det! Och så länge vi är lyckliga tillsammans så är det inget negativt!! Tvärtom!! Många har redan sagt att de hoppas på att vi alltid kommer att vara tillsammans <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.