Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

31 mars 2013

☼ Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne..

Snart ska vi gå ut och gå en promenad i det fina vädret. Solen skiner idag och det ger verkligen vårkänsla. Daniel är ute på en liten cykeltur just nu, så vi väntar bara på att han ska komma tillbaka.

Rasmus duschar och leker med sina bilar. Jag sitter och väntar på att han ska bli klar och sen ska vi göra oss i ordning. Hoppas han vill somna vid en normal tid ikväll. Igår totalvägrade han att sova, så han tvingade sig själv att vara vaken tills klockan var 22, sen slocknade han äntligen. Men han var ändå uppe med tuppen imorse, så förhoppningsvis så kan han somna vid kl 19 ikväll. Det hade varit underbart! Både för honom och för oss. För när han blir övertrött så är hans humör inte alls roligt och då duger ingenting för honom. Han är bara tjurig och gnällig för allting, men vägrar att sova. Typiskt! Men det är väl en fas i den här så kallade trotsåldern? Hoppas den är över snart isåfall.


Igår kväll så färgade vi håret på mig och jag måste säga att jag blev väldigt nöjd med resultatet! Tog mig även friheten att färga Daniels hår också, med färgen som blev över när jag var klar och det blev jätte snyggt på honom också. Så igårkväll innan vi skulle sova, så tog vi lite nya bilder på oss. Dessa blev jag mest nöjd över.

Jag känner mig verkligen lycklig tillsammans med Daniel ♥


Han får mig alltid att skratta & vill alltid se mig le ♥


Han bryr sig otroligt mycket om mig & Rasmus ♥


Han får mig att känna mig älskad & värdefull ♥
Ingen har någonsin fått mig att känna såhär.


Och idag så tog jag en ego bild när jag var ute i solen. 

Ha en fortsatt bra söndag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.