Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

4 september 2009

JAG ÄR SÅÅ BÄST!!



JAG BÖRJAR BLI JÄTTE DUKTIG PÅ GUITARR HERO 3 OCH GUITARR HERO 2 AEROSMITH... Se här, jag klarade 99% av låten på den ena, och 91% på den andra, men jag har spelat oftare än 2 gånger, jag har bara inte tagit kort fler gånger än 2... Och det är inte någon tvskärm, utan vi har NintendoWii och GuitarrHero nere i Biorummet, så man ser det på bioduk, genom projektorn... Så man kan stå på den övre soffraden, längst bak, så kommer man up som man står på en scen!! Sån underbar och härlig känsla det är.. Jag spelar GuitarrHero dagligen, för att det är så roligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.