Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

26 januari 2010

höhö

Imorgon kl 12:30 så bär det av mot Linköping till läkarbesöket vid kl 15:00. Och när man ändå åker 20 mil så passar man ju även på att gå på att ta en liten shoppingrunda på stan och självklart gå och äter på någon trevligt restaurang, jag tror bestämt att jag vill ha kinamat, men det kan ju ändra sig tills imorgon! Nu så ska jag gå upp och dricka kaffe och sen blir det att kolla på film med älsklingen, Ghost Adventures S02E06 och Most Haunted S10E09 blir det idag, av samma säsonger som vi sett de senaste veckorna. Nu längtar jag tills imorgon, samtidigt som jag är nervös! Jag kommer ju få ta blodprov, och jag HATAR verkligen nålar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.