Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

5 februari 2010

äntligen fredag

Idag så ska jag luncha på Wärdshuset med Johan. Vet inte än vilka som mer ska äta där idag, det är ju alltid olika. Men jag tror att Patrick inte ska äta idag, då han ska åka till sin flickvän idag, men det återstår att se, han kanske hinner äta lite.. Det är ju trots allt tacosbuffé idag!! Och vem vill missa det om man hinner??? Inte jag iallafall, jag älskar tacos.. Nu ska jag ta och slänga i en maskin tvätt, den fjärde denna veckan.. Men det måste ju göras, om det används mycket kläder här hemma! Jag använder mycket kläder rättare sagt... Vem ni som känner mig vet ju att jag är som en mannikäng innan jag ska någonstans, eller kan byta om flera gånger under en dag! Så tvättkorgen fylls rätt snabbt, och då är ju enda lösningen att tömma den i tvättmaskinen, tillsammans med ett sköljmedel som luktar underbart, Comfort "exotiska blommor".. Direkt när man går ner i källaren så möts man av den fantastiska doften från sköljmedlet, hmmmh^^ Nu så ska jag gå upp och sätta igång lite kaffe, känner att jag behöver det.. Min kropp skriker efter kaffe! Och här nere i källaren är det ändå så otroligt kallt, så det värker i händerna när man sitter vi datorn.. Så jag ska gå upp och värma dem.. Ska leta rätt på mina vantar, de funkar. Men faktiskt inte nere i källaren... Fingrarna fryser och blir lila även med vantar på här nere, men men.. Johan ska isolera detta rummet till våren och sommaren. Så det återstår bara att vänta och hoppas på att det blir gjort, så det inte bara är "mycket bra men liten verkstad.." Det blir bara tråkigt då! Skulle behövt att dränera huset också, för att få bästa resultat av det hela. Så det inte blir fuktskadat! Men det är inte gratis, utan det kostar en del och det måste man vara beredd på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.