Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

2 februari 2010

kallt, kallt, kallt... & ingen BM idag..

Idag så har man tvättat upp lite tvätt och varit på banken (2 timmar efter de stängt) och fick min internetdosa fixad, då den blivit blockad när jag glömde bort koden och blev helt förtvivlad! Men det löste sig som tur är! Ringde bort till banken i hopp om att någon stackare vart kvar, och det var det så jag fick plinga på deras personal dörr på baksidan, så kom man direkt in till kontorerna, så de tog bara 5 minuter och jag kunde fixa det jag skulle sen, Johan körde mig bort, då jag inte hade någon lust att gå, och han vart ändå ute och körde in ved, så han fick sig en liten paus. Men nu så ska jag gå upp och sätta igång lite kaffe, sen gå ner och hänga tvätt, för att sedan slänga i en ny maskin, och sedan gå och tillaga kvällsmat, då min lilla mage börjar ropa efter påfyllnad!! Huh vad den ska vara krävande, måste ha mat i tid och otid, och ska göra ont i bland, och ska kurra hela tiden, nej gud vet vad, den kunde man ju ha kunnat klarat sig utan väl, iallafall känslomässigt!! Haha jag vet jag är korkad, eller det jag nyss kläckte ur mig, men vadå, det är jag, och min åsikt för dagen!! Och man är ju frispråkig, och så har man ju yttrandesfrihet här i Sverige, så jag har ju rätt att komma med mina åsikter om saker och ting! Och det är jag väl känd för! HAHA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.