Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

8 februari 2010

Let's twist again.. Like we did last summer.


Kollade runt lite idag, och kom å tänka på en affär i USA, som jag såg när jag kollade på Girls Of The Playboy Mansion, då Holly, Karissa och Kristina åkte för att shoppa kläder, och gick till en butik som hette Bettie Page Clothing, och jag blev verkligen fascinerad av kläderna som fanns där, så jag kände mig bara tvungen att kolla in hennes hemsida. Och herregud vad snygga kläder det fanns. Jag har insett att jag är väldigt förtjust i 50-talets klädstil.. Med utsvängda kjolar och figursydd överdel.. Prickar, rutor och ränder... Sjömans-klänningar... Stora hattar..! Ååååh det är så snyggt!! Och tänk det, med ett par fina handskar och ett par fräna pumps till! Hur snyggt skulle inte det bli?? Nä nu måste jag nog lämna datorn, annars slutar det med ett par klänningar haha! Nä men till sommaren så funderar jag på att inhandla en klänning därifrån iallafall.. Antingen en prickig eller rutig, eller jag vet inte, vill ha allihopa som finns att få tag i.. Huvudsaken är att de har utsvängda kjolar och figursydda överdelar! Ja, typiska 50-tals klänningar! Jag skulle kunna tänka mig att få leva i 1 vecka eller flera, som på 50-talet och klä mig som de gjorde då och lära mig att leva som de gjorde då!! Ååh så roligt det skulle vara!! Jag funderar på att ha 50-tals tema på min födelsedag, det hade varit fräckt!!

1 kommentar:

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.