Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

19 februari 2010

Ooo man ser asfalt här nere.. Det gör man inte uppe hos oss!

Nu har man fixat alla födelsedagspresenter, till alla tre födelsedagsbarnen. Hoppas de blir nöjda! Till mig själv så blev det en mascara, för det behövdes. Ska prova den där, "Stilette Mascara". Men nu så ska man snart sova, eller ska man färga håret? Kanske ska ta det imorgon... istället! Är iallafall nere i Karlskrona nu, och hörde på radion på väg ner att det skulle bli snöoväder uppe hos oss, så det känns lite skönt att slippa det, och tur att man slapp det på bilresan ner. Men frågan är hur vädret är på hemresan..? Kanske möts man av snö KAOS!!? Vore ju otur att bli stående på någon landsväg pga att man inte kan se ett dugg vart vägen är! Otäckt det vore, för jag gillar verkligen inte att stanna till vid vägar. Man har ju hört att mycket bilolyckor händer så, och inte heller vill man ju köra in i någon som har ställt sig vid vägen, eller t o m, mitt på vägen, för att vädret är så dåligt att de inte kunnat avgöra helt vart de stannar.. I mycket snö yra så kanske man råkar ställa sig mitt på vägbanan, fast man tror att man ställt sig in till väggrenen. Men nu så ska jag iallafall gå in i köket och kolla lite i IKEA katalogen innan jag ska sova, och hålla mor lite sällskap innan hon ska sova. Just nu så pratar hon i telefon, och då vill jag självklart lyssna!! Men godnatt till alla er som ska sova, eller redan sover!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.