Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

17 februari 2010

JAG SAKNAR ER SYSTRAR, MOR OCH FAR

Ihelgen så blir det kalas, och det betyder att vi bär oss av ner till Blekinge och min kära familjekrets! Och där stannar vi över helgen, för att sedan åka hem igen på söndagseftermiddagen. Hörde att det skulle bli tacospaj som bjuds, och det tackar man inte nej till mohaha! Ska ta och handla presenter på lördagen, timmarna innan kalaset, då kalaset börjar 17:00 så har man ju några timmar till hands innan vi ska dit, men nu har jag även fått info om att vi gärna får vara där redan kl 15:00 och hjälpa till med förberedelserna, då det är min lillasyster som även ska firas. De är tre födelsedagsbarn som ska firas i helgen, de fyller dock inte på samma dag, utan är utspridda, men de har slagit ihop sina kalas, vilket är väldigt smart gjort, då vi har ett par dussin mil att åka. Så att åka ner fler gånger under samma månad, är lite dyrt. Så ja tack till sammanslagna kalas!! Men det ska bli roligt hoppas jag. Ser fram emot att träffa familjen. Har inte träffat dem sedan juldagen.


1 kommentar:

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.