Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

26 februari 2010

Våren är påväg!

Idag så ska vi åka till Linköping för att Johan ska lämna in sin mobil, eller mobiler, på lagning. Eller så ska han skaffa sig en ny.. För nu har båda hans mobiler lagt av, inom en tid av 6 månader. Tråkigt men sant, men det är SonyEricson. Jag har aldrig tyckt om de märket, men smaken är som baken! Jag föredrar Nokia, men jag vet att det även finns de som har haft problem med de mobilerna också. När vi ändå är i Linköping så ska vi förbi Biltema också, för att skaffa lite grejer till bilen.. Vi har hål bakom katalysatorn som vi måste åtgärda innan den 22 mars, då vi har fått tid till återbesiktning, så det är ju ett måste! Vi ska även kolla om tändstift, för ibland så vill bilen inte tända på alla cylinderna haha, men det är läskigt när bilen bara dör när vi är ute och kör.. Speciellt när vi är någonstans där ingen utav oss har täckning på mobilen eller där det inte är så mycket trafik! Vill ju inte döö ute i ingenstans precis hahaha! Men är det ödet så är det, men det kan man ju gärna undvika om man kan :)

Idag så har jag varit på Apoteket och handlat Panodil, och den köpte jag även lite vitaminer.. Idag kom även Apiforce i brevlådan, naturläkemedel som jag beställer ifrån VitaPost.se och som jag har ätit i 27 dagar nu.. Det är 30 kapslar i de burkarna jag köper, så det var ju dags att köpa hem en ny burk..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.