Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

1 mars 2010

Får jag vara glad nu?


Idag så var jag på vårdcentralen för att se om jag har magkatarr, vilket de bekräftade och jag fick medicin emot det. Jag fick också mina aningar angående att jag är gravid bekräftat och fick träffa barnmorskan för en liten beräkning och bokade en tid till MVC. Så dit ska jag den 22 mars kl 13:30 på inskrivning och första besöket. Längtar lite faktiskt. Vi är så glada nu men vill ännu inte ta ut någon större glädje med tanke på att jag bara är i v.5 nu. Kunde inte låta bli att skriva och berätta. Här är en bild på labb-resultatet från vårdcentralen som visar att jag är gravid och ett graviditetstest. Som jag köpte för att själv kunna få se det fina plusset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.