Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

12 april 2010

Det återstår att se...

Idag så ska jag träffa barnmorskan, så jag ska vara på MVC klockan 16:00 och idag så ska Johan följa med också. Jag ska göra KUB eller NUPP-test, jag blandar ihop dem, med vilket som är vilket, då ett av dem är ett blodprov, och de andra är en ultraljudsundersökning, som görs för att se hur stor risk det är att bebisen har down syndrom. Och det är inte alla län som erbjuder det, förutom till kvinnor över 35+, men jag är glad att jag har blivit erbjuden detta test. Så får vi veta att allting är bra med bebisen, eller inte.. Och om det skulle visa att det kan vara down syndrom, så kommer jag förmodligen att få göra ett fostervattensprov. Och skulle det indikera på det också, så gör jag abort för barnets bästa, även om jag skulle älska mitt barn oavsett vilket!

Rörmockaren är här nu också, och försöker att ta reda på vad det är för fel, och varför det är stopp i avloppet, vart och vad det kan vara som täpper till det! Så det blir att ringa till Johan snart och be honom att ta och åka förbi affären på lunchen och köpa hem något lättlagat, för jag mår fortfarande illa, och har då absolut ingen lust att ställa mig vid spisen och laga mat! Då kräks jag säkert..

1 kommentar:

  1. Hoppas det gick bra! Skriv gärna en rad hur det gick till.

    mvh Emily och Julian

    http://myperfectbabyjulian.blogspot.com/

    SvaraRadera

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.