Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

19 maj 2010

Herrejösses.. Redan???

Jaha, då är man i vecka 16 nu. Gud så fort tiden går när man har roligt!! Än så kommer man i jeans shortsen i stl 34, men det är snart på gränsen att de inte går att knäppa längre.. Kommer bli riktigt ledsen då, för de är mina favoriter att ha på sommaren!!! Får väl börja gå på diet haha! Än så har man inte gått upp mer än 1kg iallafall.. Vågen står på ca 60 kg, och innan jag var gravid så vägde jag 59kg ungefär... Så det är inte så dumt! Försöker att göra allt för att undvika att gå upp i vikt i onödan! Men nu ska jag ut i solen och värmen en stund med hunden. Jag vet att hon vill ut, även om hon inte säger något, *sömntutan*.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.