Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

18 maj 2010

Sova dags,


Jag har aldrig tänkt på hur blåa mina ögon är, förrän nu, då jag kollade igenom mina bilder på mobilen och fann denna. Jag insåg även hur blek jag är, och hur död jag verkligen ser ut när jag inte har något smink på mig! Men jag orkar helt enkelt inte sminka mig varje dag. Jag överlever nog också. Mitt smink borttagningsmedel är slut också, så därav ytterligare en anledning till att jag inte har sminkat mig på ett tag.

"..Ååhh calzone,, & bearnaisesås brevid.."

Imorgon vill jag gå på stan. Vill hitta ett par nya skor eller två, så jag ska kolla på Skopunkten och DinSko. Och ska samtidigt kolla lite kläder på H&M och Gina Tricot. Kanske gör man ett fynd? Det återstår att se.

Godnatt mina vänner... och fienden,, höhö :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.