Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

18 maj 2010

Visst är hon för söt.


Min prinsessa ligger på min mage och vilar innan vi klev upp idag. Och idag så har även jag och gumman varit ute hela dagen. Från klockan 09:00 ungefär, och fram tills 15:00. Väldigt fint väder har det varit. Solen har stått högt på den klar blåa himlen, och det har varit varmt och vindstilla. Enda fram tills nyligen. Så nu hänger regnet i luften, så mamma och jag ska åka och handla idag och äta ute, men vi har inte bestämt oss för vad vi är sugna på ännu. Här i stora staden så finns det ju några restauranger att välja på. Återstår ikväll vad det blev. Det ska iallafall handlas hem ingredienser så att jag kan laga korvgryta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.