Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

14 juni 2010

Äntligen måndag.


Nu sitter jag och njuter av en kopp kaffe, med mjölk i som är ifrån Falköpings mejeri. Kan dagen börja bättre?

Idag så ska jag till barnmorskan, kl 14. Så jag hoppas att jag kan få veta hur mina värden är. Och så kanske jag får höra bebisens hjärtljud? Det återstår att se vad som händer och sker på dagens besök. Förmodligen ska jag vägas.. Det ser jag fram emot. För jag vill veta hur mycket jag har gått upp hittills! Och också veta att livmodern känns och är som den ska vid 19 veckor. Ska även fråga om den är hög eller låg.. För det skulle vara kul att veta.

Nu är det bara 2 dagar kvar tills vi ska på ultraljudet. Längtar!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.