Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

14 juni 2010

En liten bilduppdatering.


Nu så har jag varit hos barnmorskan. Det var jätte trevligt. Fick ställa alla mina frågor, och fick svar på de hon kunde svara på. Tagit blodprov, och väntar nu på samtal ifrån barnmorskan om resultatet. Om jag behöver järntabletter eller om det är något annat värde som är högt eller lågt. Fick även lyssna på bebisens hjärtfrekvens. Den låg på 155. Vi hörde även när bebisen sparkade! Härligt att höra att bebisen och veta att den fortfarande lever. Det får mig att kunna slappna av! Nästa besök hos barnmorskan blir måndagen den 26 juli kl 10. Och då ska Johan följa med. Så även han får höra bebisens hjärtfrekvens =) då ska vi även mäta livmodern, väga mig, ta blodtrycket, och lämna ett urinprov för att se så det inte finns någon äggvita eller några bakterier.

Idag ska vi åka till Eksjö för att lämna några batterier hos en vän, och jag ska hälsa på hans kor! Vi ska även gå en runda på stan om vi hinner, innan de stänger kl 18.

Nu så ska jag njuta av en kopp kaffe innan Johan kommer hem och vi ska åka iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.