Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

4 juni 2010

En sån fantastisk fredag

Idag så har vi varit i Tranås en runda, och gått på stan. Vi åkte dit för att kolla in butiken som jag nämnde i mitt förra inlägg. Och där hittade vi nästan allt som vi letar efter och är sugna på! Så nu har vi kollat in vagnen som vi ska köpa till hösten, och många andra barnsaker som vi också ska inhandla när vi ändå är där. Men det kommer även att bli en resa till IKEA för att köpa spjälsängen. Skötbordet ska vi se om vi kan hitta på blocket, annars så finns den i BRIOs butiker. Men det vore ju ett fynd om man kunde hitta något begagnat, så kan man lägga lite mer pengar på andra saker.. Jag blev överlycklig när vi kollade på Mumin Spelmobil, och upptäckte att den hade exakt samma spelmelodi, som jag hade i min speldosa när jag var liten.. "Slumra In - Brahms". Det var nästan på gränsen att jag fick tårar! Jag var säker på att jag ville ha mumin, men jag kunde aldrig ana att den skulle ha just den melodin.. Vadå perfekt??? På tal om vagnen vi kollat på, så kunde man köpa i paketpris, lilla paketet och stora paketet, och i stora paketet, som vi är intresserade av, så ingick en bilbarnstol, som man kunde klicka fast på vagnchassit. Det ingick även insektsnät, regnskydd, skötväska, under-korg och åkpåse. Allt splitternytt för 4495kr. Helt perfekt! Ska lägga upp några bilder på det vi bestämt oss för att inhandla. På en bild kommer ni att få se vagnen, i dess färger som vi bestämt oss för, och i en annan bild vagn-paketet och det som ingår.. Det är alltså inte två vagnar som vi ska köpa, men bild på paket-priset, fanns inte i just de färgerna som vi valt på vagnen, så därför blir det två olika bilder.. Idag så fick vi även hem kläderna som vi beställde ifrån H&M. Jätte fina och satt helt perfekt!! Älskar båda klänningarna jag köpte! Hade en ena på mig idag!! Lägger upp bilder på dem senare..

Bilden ovan: Vagnen i just den färg vi ska köpa.

Bilden ovan: Vagns-Paketet, en del av det som ingår.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.