Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

5 juni 2010

Natti natti..

Nu ska jag strax gå och sova hade jag tänkt mig.. Men först slå ihjäl några minuter framför tv-rutan.. Alltid något bra barnprogram vid denna tiden på Boomerang.. The Flintstones eller Familjen Addams.. Kanske Tom & Jerry...?! Det återstår att se när jag slagit mig ner i soffan och haffat till mig dosan..! HÖPP - STOPP ETT TAG! Jag har förresten hittat min syssling Alfred, på facebook.. Jätte kul! Skulle vara kul att få upp kontakten med honom, efter alla dessa år..

Senare idag så blir det marknad för våran del.. Mo-Marken, i Österbymo. Kanske luncha med en tjejkompis.. Men det återstår att se då, och på vilket humör Johan är på. Ska iallafall bli kul och se om det finns något intressant på marknaden, eller om det bara kommer att vara karuseller och godis. Isåfall går jag hem igen!

gooooood natt, och sooooov gott < 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.