Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

8 juni 2010

Johan som liten..


Undra..? *hmm*.. Om vi skulle få en pojk. Skulle han då se ut ungefär såhär då? Visst var Johan en gullig bebis!

Idag var jag uppe tidigt. Jag kände inte för att somna om när Johan gick upp. Men nu är jag riktigt rastlös! Sitter och kollar på ZTV och lyssnar på dryg musik. Börjar bli lite hungrig igen, så jag funderar på att ta lite lasagne snart.

På lördag så ska jag till Malmen i Linköping med Johan och Hasse. Vi ska på flyguppvisning och flygutställning. Samt på flygplansmuseum. Tydligen så räknar de på att ca 30.000 personer kommer att komma och se på flyguppvisningen. Det är en speciell dag! Det kan vara sista gången som, Viggen, Gripen, Draken och andra kända krigsflygplan kommer att flyga tillsammans! Och det vill jag verkligen inte missa. Det lär bli ett historiskt ögonblick. Och jag längtar verkligen!

Nu har jag ändrat tiden till barnmorskan, så jag ska till henne nu på måndag, istället för den 28 juni. Vilken är skönt att fått det fixat. Nu är det bara en vecka och en dag kvar tills vi ska till Linköping igen, fast då på ultraljudet. Jag är då i vecka 19+0. Första gången som Johan får se bebisen som en bebis och få se h*n röra på sig. Det längtar jag också till. Vi ska då samtidigt ta reda på könet, om det går att se. Annars så ska vi boka in oss för ett könsultraljud på en privatklinik. Men förhoppningsvis behöver vi inte det. Vi ska även äta kinamat när vi har varit på ultraljudet. På restaurang Ming Palace i Linköping. Av den anledningen att vi inte träffas när det är vår 11:e månadsdag, den 24 juni. <3

Jag längtar även tills vi ska till Tranås och köpa barnvagnen, och de andra sakerna som vi ska ha ifrån den butiken!!! Vi ska göra det i September ungefär, just för att ha det klart. Man vet ju aldrig i förväg om bebisen skulle få för sig att födas för tidigt! Men vi får hoppas att bebisen vill stanna inne till oktober iallafall, 2-3 veckor för tidig räknar de ju som normalt också. Men men, bebisen avgör när h*n är redo för att komma till Världen.

Nu ska jag nog fylla på min vattenflaska. Börjar bli törstig. Och sen blir det väl att ta något att äta? Tjiingeling^,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.