Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

15 juni 2010

Nedräkning...


Jag längtar verkligen nu. Jag har varit så otålig när det har gällt den långa väntan inför ultraljudet imorgon. Sju långa veckor har gått imorgon, men först nu när det bara är en dag kvar, så känner jag att jag kan slappna av och inte känna den här otåliga känslan som det har inneburit för mig under de har veckorna sen jag fick datumet för detta ultraljudet. Det ska även bli spännande att få höra hur bebisen har växt sen det förra Ultraljudet, och att få se vårt lilla mirakel och studera alla rörelser som den gör. Det ska även bli spännande att få veta om det är en pojke eller flicka som är där inne. Jag har mina aningar. Men är inte säker alls. Jag har drömt flera gånger att jag har fött en flicka, och hjärtfrekvensen låg på 155 igår. De sägs att flickors hjärtfrekvens ligger på över 140, och pojkars under 140. Men ändå så känns det som att det skulle vara en pojke, bara för att alla mina systrar har fått pojkar som förstafödda! Så därför är jag inte alls säker, varken på mina aningar eller min magkänsla. Så det ska bli spännande. Vi har även diskuterat många barnnamn, men det har varit omöjligt att komma på ett pojknamn. Vi har inget pojknamn än, så är det en pojke så får vi oss en utmaning att komma så ett pojknamn. Om det är en flicka så skulle det underlätta angående namn, för vi har redan kommit på flicknamn. Men vi avslöjar inget namn förrän vi vet könet! Men ett pojknamn kommer att bli riktigt svårt att hitta, iallafall ett namn som vi är överens om och som ligger bra på tungan. Så det lär nog dröja tills efter förlossningen innan vi har kommit på ett pojknamn. Fråga mig vid julafton, så kanske vi har ett namnförslag.

Men alla läsare är hjärtligt välkomna med förslag på pojknamn till oss! Skriv ditt namnförslag i en kommentar. Alla pojknamn uppskattas! Både svenska och amerikanska.

Nu ska jag ta och läsa lite.

2 kommentarer:

  1. Varför tror du det blir en pojke Håller med dej att flicknamn är lättare Men ett förslag är Dominic det heter Krisses pojke och det är fint
    Så var det en söt gosse i hamnen Han hette Alvis inte Elvis
    Kram och hoppas allt är bra
    Moster

    SvaraRadera
  2. Jag fick en stark känsla av att det skulle vara en pojke.
    Och igår på ultraljudet så bekräftades det!
    Det är en pojke i min mage <3

    SvaraRadera

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.