Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

18 juni 2010

Vecka 20 (19+2)

Imorgon så blir det att kliva upp tidigt, trots att det är lördag. Jag ska nämligen med tåget som avgår 09:20 ifrån Kisa. (Får hålla tummarna och tårna för att jag inte mår illa lagom till tågresan. För då blir jag tokig!) För att åka ner till Kalmar där min kära mor möter upp mig. Så när vi ändå är i Kalmar och vid stationen där, så ska vi även passa på att luncha på Kinarestaurangen Nya Peking som ligger där. För att sedan åka vidare ner till Karlskrona. För jag har mycket att stå i inför min födelsedag och födelsedagskalas. Sen så får vi ju inte glömma bort midsommarafton heller! Den ska jag spendera med min mor, och så återstår det att se om sambon vill komma ner och göra oss det trevliga sällskapet. Eftersom det är vår sista midsommarafton utan barn. Och vad kan inte vara bättre att göra det nere i Karlskrona då? Sen blir nog de följande midsommaraftonar att firas hemma hos Johans föräldrar på deras gård, lite mer barnvänligt kanske tänkte jag...

Men nu så ska jag dra till affären och hämta ut min tågbiljett, för att sedan ta och packa ner det viktigaste som ska med imorgon. Har bestämt att inte ha så mycket med mig på tåget imorgon.. Så lite som möjligt är bra. Men det ser vi ikväll hur mycket det blir i slutändan..

När jag är nere i Karlskrona så kommer det att bli mycket bakning, till mitt kalas! =) Både tårta, och olika sorters kakor.. Och så har jag även tänkt att bara lite källafranskor som frukostbröd att ha hemma.. Då blir mamma och lillasyster nog glada. De gillar nybakta frallor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.