Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

15 juli 2010

åh så skönt..

Då är man hemma igen.. Har varit en härlig dag. Har varit på bland annat Skatteverket, där jag var och fixade namnändring och hörde lite med dem om föräldrarpenningen och sånt som är bra att veta inför kommande händelser.. Sen så var vi även och delade på en pizza, mamma och jag. Sen så har jag även varit och hämtat ut min tågbiljett så den är fixad och klar inför morgondagens resa. Ska med bussen ifrån Karlskrona kl 16:40 imorgon, och sen går tåget ifrån Kalmar kl 18:31, så jag är i Kisa kl 20:40 ungefär.. Och då får jag träffa min älskade älskling, som står där och möter upp mig vid tåget!! Men först innan jag åker någonstans, så ska jag träffa barnmorskan kl 14:00 och lämna lite blodprov för blodgruppering eller vad det heter. Ska säkert även få lyssna på bebisens hjärtljud och mäta SF. Och sen ska jag fråga massa frågor som vanligt!!

Idag så har jag haft sammandragningar lite till och från, som har gjort rätt så ont faktiskt! Bebisen har även sparkat en del, och tryckt mot mina revben, vilket också ha gjort ont! Men jag står ut.. Den är trots allt en fantastisk känsla att ha en människa inuti sin kropp, som rör på sig ibland.

Nu ska jag ner och öppna dörren för mamma. Då hon inte tänkte på att klockan var över 20:00, så tog hon inte med sig några nycklar!! Hehe :) *lite trött?*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.