Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

15 juli 2010

Vilken härlig dag!

Nu ska jag med mamma in till stan en runda. Har tidigare idag varit ute och gått en timma med mamma och vovven,, igår kväll var vi också ute och gick, då blev det 1 ½ timme.. Jätte härligt väder var det. Bara 19 grader.. Men idag var det varmare! Fick även foglossning och några sammandragningar under promenaden idag!! Men det får man väl stå ut med.. Härlig promenad var det iallafall.. Har bestämt mig för att gå minst 1 timma varje dag! Kanske gör min foglossning bättre.. Ska inhandla ett stödbälte snart också, som ska underlätta vid foglossning! Kanske ta och köper det när man är i Stockholm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.