Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

8 juli 2010

Fredag imorgon ...

På tisdag så blir det glukosbelastning istället.. Klockan 08:00. Och sen samma dag, klockan 12:10 så ska jag på ultraljud, för extra kontroll, då bebisen antingen växer för fort, eller att jag har fått för mycket fostervatten, och för att se hur långt jag är gången.. För alla verkar vara förvirrade nu, då mitt SF-mått var väldigt stort, jämfört med vad det "ska" vara.. Eller vad det ska vara, vet vi inte riktigt ännu.. Ultraljudet ska förklara det! Men just nu så är allting ett stoooort frågetecken!!

Nu så ska jag ta och dricka lite kaffe, för att sedan se lite på tv och invänta samtal ifrån älsklingen. Jag saknar honom verkligen och längtar tills vi träffas nästa gång!

Det verkar som om bebisen har fått sin fars dåliga tålamod när inget fungerar som han vill , för han sparkar som en tok just nu...


Det är verkligen underbart att känna när han sparkar och viftar med armarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.