Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

9 juli 2010

Då var det morgon..


Nyvaknaste och snyggast på hela planeten, det måste vara min söta mamma! För jag har redan varit vaken en timma.. Hon vaknade alldeles nyss. Och nu är det kaffebryggaren som ropar på henne. Så snart blir det morgonkaffe!! Undra vad man ska äta till frukost idag... Magen börjar skrika efter påfyllning haha, och det kan man väl inte ignorera?? Återstår att se hur det blev med det! Kaffe först iallafall. Mjölk har jag redan druckit idag. Två glas faktiskt! Jag har blivit galen i mjölk. Röd mjölk. Och minst 1L ska det vara om dagen. Gott gott gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.