Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

6 juli 2010

Hur stor kommer min mage att vara om 10 veckor egentligen??

..om den kommer att fortsätta att växa i denna takten som den har gjort de här senaste veckorna..??

Min mage har växt som bara den!! Det är skrämmande hur snabbt den har växt de sista veckorna nu!! Jag minns ju när jag inte hade någon mage alls, och nu ser den ut som en melon typ! Så ikväll så kommer det upp nya bilder på magen.. Ni kan då själva få se den makalösa skillnaden!! Och avgöra själva.. Det är inte ett dugg roligt kan jag säga er..!! Och jag som strävade efter att ha en så liten mage som bara möjligt... Att dra in magen gör ingen skillnad precis..
Så i klädväg så har jag ett helvete rent ut sagt!! Usch usch, säger jag bara :/
Men jag ser det positivt på ett sätt iallafall.. Jag får ett litet underverk på köpet :) Och det gör det värt allt besvär.. Och jag ångrar det verkligen inte!! Och jag skulle göra om det flera flera gånger.. Med tanke på belöningen som jag får efteråt :) Så hellre en bulle i ugnen än ingen bulle alls!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.