Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

7 juli 2010

Onsdag...

Jaha, undra vad denna dagen har att bjuda på för trevligt? Mamma har tvättstugan eftermiddag, så jag ska väl hjälpa henne lite till och från! Sen så ska jag äta något tror jag.. Magen har börjat kurra och illamåendet har börjar komma smygande.. Hunden ligger under datorbordet framför mina fötter och sover just nu, så jag drar mig ifrån att resa mig, för hon sover ju så sött och vill ju inte störa henne! Men jag måste, jag måste iallafall ha kaffe.. Så det ska jag gå och ta nu, och se om mamsen vill ha lite också innan hon ska neråt.. Tvättiden börjar kl 14:00..


Om jag skulle ha fortsatt att gå efter den gamla beräkningen, så är det idag som jag hade gått in i vecka 23 (22+0). Tänk ändå vad tiden har gått snabbt, oavsett vilken beräkning man går efter..!! Det har ju passerat 20 veckor, och de veckorna har bara sprungit förbi känns det som. Tokigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.