Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

16 juli 2010

Vilken dag..


Nu sitter jag på bussen till Kalmar. Vi är strax framme så då blir det att vänta på tåget istället. Och det avgår kl 18:31 ungefär.

Idag så var jag även hos barnmorskan. Tog blodprov för blodgruppering, lyssnade på bebisens hjärta, det låg på 148 slag i minuten, och så mätte hon min livmoder, och idag var SF-måttet 29cm. Och hon sa att vi skulle strunta i ultraljudets uträkningar, och fortsätta att gå efter de som hon gjort istället. Så bebisen ska vara beräknad den 4 oktober ungefär. Och skulle den inte komma då, så skulle vi prata mer om det då! Men bebisen mådde bra iallafall och det är det viktigaste! Nu är vi i Kalmar så jag uppdatera igen senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.