Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

22 augusti 2010

go´ eftermiddag

Ja nu så har man sovit en stund.. Jätte skönt! Vaknade typiskt nog av att jag var kissnödig.. Hade gärna fortsatt att sova en stund till, men orkade inte gå och lägga mig igen.. Hm vad ska man ta och hitta på resten av dagen tro..? Johan är sugen på glass idag igen.. Så det blir nog glass!

I dag har det även varit rätt lugnt i magen också.. Verkar som om Rasmus har sovit idag han också. Kände några sparkar strax innan jag somnade.. Det var en trygghet, som fick mig att slappna av! Det var nog hans sparkar som fick mig att lyckas somna och sova en stund. Underbart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.