Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

1 augusti 2010

Godmorgon eller godmiddag

Nu så är man i Forsbo och har nästan nyligen klivit upp.. Funderar på om det blir frukost snart eller om man ska stå över? Är inte speciellt hungrig idag.

Igår så var vi på släktträffen. Och det var verkligen en trevlig dag. En lagom stor släkt och alla var jätte trevliga. Johan fick träffa allt ifrån sina kusiner till sina pysslingars barn.. Vi åt jätte god mat och brödet var gudomligt! Jag har tappat räkningen på hur många jag åt, och det var det andra som gjorde också haha! Men de hade ju i överflöd så det räckte ju och blev över också.. Så det gjorde ju inget! Sen så lekte vi massa lekar och gick tipspromenad. Mitt lag vann!! Vi var uppdelade i lag, och jag var i lag 3. Jätte roligt var det! Ser väldigt mycket fram emot nästa släktträff!! Få se när den blir.. Många äldre släktingar blir äldre, och utan dem så kanske inte träffarna blir av, eller så träffas inte allihopa längre. Det är de äldre som är den gemensamma länken om man säger så. Senast de var släktträff var för 3 år sen kom de fram till.. Men de tyckte att en till släktträff om några år igen var en jätte bra idée. Man får bara hoppas att ingen har gått bort eller att det har hänt något annat tråkigt. För i såna fall så var det kanske detta denna som var den sista släktträffen, då alla utan 3 var samlade!

Nu så ska jag gå och kolla vad Johan har för sig. Om han ska äta frukost, eller om han ska börja ta itu med sina saker som han har kvar här, sen han bodde hemma.. Sen så ska jag köpa en glass på Statoil. JÄTTE GOD mjukglass har de där!! Och det är jag inte heller ensam som att tycka. Mmm.... mjukglasss.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.