Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

27 augusti 2010

GODMORGON


Nu har jag invigning av min nya kaffebryggare som jag fick i födelsedagspresent av älsklingen. Lite knepig innan jag fattade hur den fungerade med alla knappar och sånt. Men nu låter det som att det blir kaffe iallafall. Och gott ska det bli också. Har inte gjort kaffe sen jag var nere hos min kära mamma. Jag ville inte använda min nya bryggare hehe.. Ville liksom inte smutsa ner den. Men det får den bli nu. För jag är trött och behöver kaffe för att orka med dagen :) blir en lång dag för lilla mig. Eksjö Festivalen i kväll och in på natten. Men innan dess är det ultraljudet. Och jag hade svårt att somna i natt. Tror det var oron inför ultraljudet som gjorde mig sömnlös denna natt. Men men det är väl sånt som händer ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.