Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

31 augusti 2010

Jag saknar dig!


Åh lilla söta kära gosiga älskade vovve.. Min sötaste Gumman! Åh vad jag längtar efter dig. Att få krama dig, och busa med dig och skämma bort dig totalt! Med massa dyr och lyxig hundmat. Nya leksaker och kläder. Massa tuggben och annat gott! Jag längtar verkligen. Men jag måste vänta... Och jag HATAR att vänta. Det är det värsta jag vet! (Näst efter Johans dumma snålhetsfasoner). Kunde det inte varit 31 oktober idag(?) ISTÄLLET för 31 augusti... Så kunde bebis komma ut och så kunde vi åka ner till min mamma och gosa med söta vovven och kisen!!!! Å-hååå vad jag har dåligt tålamod.. Verkligen! Världens dåligaste säkert! Vilken dilemma.. Jag kan inte åka ner förrän Rasmus är född, och Rasmus kan födas när som helst, vilket gör resan osäker, då Johan jobbar, och han ska vara med under förlossningen. Och om jag då skulle åka ner, och att förlossningen skulle starta där nere, så skulle Johan kanske inte hinna fram innan Rasmus är född!!!! Och det vore ju en katastrof. Så därför får jag vänta. Åtminstone tills det är kalas som vi ska åka på! Då kan jag också få chansen att gosa med kisen och vovven <3 wooho! Kalas? Kalas? Någon som ska ha kalas? Så jag får en anledning till att åka ner till Karlskrona... INNAN förlossningen gärna. Annars så förlossningen ta och starta snart. För jag kan inte vänta längre NU! Mitt "vänta-tålamod" är slut nu.. Så nu får Rasmus gärna komma ut :) utan någon fördröjning! Hoho? Hooohoo?? RASMUS????? Vart är du? Vad väntar du på? Bättre tider? Varmare väder? Hoho? Kom ut nu! Kom till mamma och pappa :)

4 kommentarer:

  1. Vad rolig du är Natha:P Du vet att som förstföderska så kan förlossningen ta måååånga timmar:D Jag låt TRETTON timmar med Amelia medan jag låg 1½ timme med Alicia. Så det är nog ingen fara att åka ner till Karlskrona. Sen är det mera troligt att barn föds mellan vecka 37- 41:) Kram Katrine

    SvaraRadera
  2. Men det är ingen omöjlighet att min förlossning startar för tidigt, då de upptäckte att min tapp redan är påverkad och kortad 1 cm.. Så de ordinerade vila och att inte anstänga mig något :/ så vi får hoppas att det inte startar alldeles för tidigt iallafall :) Vill ju ner dit, men har ingen lust att föda där nere höhö :P och när jag är i Karlskrona så kan jag aldrig låta bli att greja med saker, som att möblera i förrådet och sånt.. Sist jag gjorde det så slutade det med förvärkar! Kram Nathalie

    SvaraRadera
  3. Kanske bäst att du stannar tills Rasmus har hittat ut. Men annars så fyller jag år den 22 (A) haha, en anledning att åka ner ;) Skit i mig då och åt till vovven ;) haha :) Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Jag vill inte vara fast här uppe!! Blää..
    ÅÅhåå men grattis i förskott :D ja det är ju en bra anledning!! Nejdå jag vill inte strunta i dig o vovven :/ hihi jag ska ta och åka ner snart.. Jag måste det! Blir galen här uppe :P Kraam på er ;)

    SvaraRadera

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.