Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

27 augusti 2010

Mumindalen.


Ja det började precis på barnkanalen nu. Så det ska jag sitta och titta på.

Två och en halv timme kvar tills vi är på ultraljudet, och får se vår älskade son. Hoppas att det går bra och att allt ser bra ut. Att han mår bra!

Idag så ska vi äta tacosbuffé med ett par vänner. Det ska bli jätte trevligt, och jätte gott! Och sen ikväll så blir det Eksjö festivalen. Då ska man se bl.a. Salem Al Fakir, Eric Saade och Takida. Och många fler! Har köpt 2-dagars biljett, så imorgon ska jag se bl.a. The Playtones, E-type och Lill-babs. Och självklart många fler! Men dessa ser jag mest fram emot att få se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.