Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

24 augusti 2010

Vecka 31 (30+1)


En nytagen magbild för kvällen. Inte alls för stor mage. Lagom stor kanske? Mig spelar storleken ingen roll längre. Det är iallafall MIN bebis som bor där inne! Och han använder nog bara tillräckligt med utrymme för vad han behöver, och inte onödigt mycket mer. Men man vet ju aldrig.. Magen kanske blir mega stor i sista veckan av graviditeten?

Just nu så håller bebisen på och bökar omkring lite där inne.. Och det är jätte härligt att känna! Det känns som att han har tryckt upp sin rumpa under mina revben just nu. En stor kroppsdel ligger där och trycker iallafall. Det kan även vara hans huvud, men det känns mer som en liten rumpa. Mysigt men en aning besvärligt. Det påverkar min andning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.